WORKOUTS OF THE WEEK

Zajímalo vás, jak a kde cvičím, co dělám a jaké styly cvičení mám nejraději. Přiznám se, že poslední dobou jsem cvičení jako takové dost flákala a raději jela k vodě, na wakeboard, který je přeci taky cvičení 😀 Stalo se tak, že jsem ve fitku nebyla skoro měsíc, což se podepsalo na mojí váze, náladě, kvalitě spánku i chutím na sladké, které se snažím zuby-nehty nejíst. Od září jsem si řekla dost, ale trvalo to skoro půl měsíce, než jsem odsunula ten den, kdy jsem opravdu zas šla do fitka. Poznáváte se ? Neříkejte, že alespoň někdo z vás ne 🙂

Pondělí a trénink s trenérem ve fitku, kdy jsem poctivě potila krev spolu s Domčou, což musím říct, že byla ta kapka motivace, co jsem potřebovala. Pája, náš trenér se nenechal zahanbit a tak nás honil po posilovně, na strojích i mimo ně. Já jsem si uvědomila, že potřebuju trenéra nikoliv pro to, že bych nevěděla, co dělat, ale pro to, že sama jedu na 80% a s ním na 110%. Co je lepší, že 🙂 ?
Hned ve středu jsem si cvičení zopakovala a ikdyž modení trendy říkají, že „Workout bez selfíčka se nepočítá“ (důkazem je tohle video), selfie jsem si neudělala a jen makala.

Ve čtvrtek jsem běhala s přispěním na krásnou akci #teriBearHybePrahou, kdy jsem podpořila Nadaci Terezy Maxové během na Letné. Díky týmu z Holmes Place a hlavně Hance Dvorské, která mě donutila jít běhat v sedm ráno. Jinak ale musím zase přiznat, že běhací kondička šla maličko dolu, tak jsem za zdatným týmem běžců vlála jak o život. Mám díky bun zase motivaci, proč nepřestat.

Svoji krasojízdu jsem doslova podpořila čtvrteční jogou na Paddle boardech na Vltavě pod záštitou značky GlideSoul a Plťka SUP na Střeleckém ostrově. Bylo to boží a opravdu jsem nečekala hodinu na prknech s klasickými yoga pozicemi, se kterými mám občas problém i na souši. Celá akce pokračovala zdravým grilováním, jelikož akce byla pouze pro ženy, stejně tak, jako GlideSoul. Ještě dnes musím říct, že jsem z celé akce nadšená a že moc děkuju Olí, která akci zorganizovala!

 
foto by @prouzicc
Dnes je pátek a já plánuju víkendové cvičení i zdravé vaření a cítím, že se mi vrací disciplína a chuť do makání na svých snech. Vím, že je to se mnou „nahoru, dolů“ a že jednou cvičím pět dní v týdnu a pak si dám pauzu, ale snažím se následovat své tělo, což si myslím, že je jedno z nejdůležitějších kriterií, jak být šťastným člověkem.
Ikdyž mě tělo teď bolí ze všech sportovních aktivit, mám zase chuť makat, což jsem prostě minulý měsíc neměla a přesto jsem byla šťastná. Třeba to má někdo z vás podobně a určitě mi to napište do komentářů, alespoň v tom nebudeme každá sama!

Hezký víkend, ať už budete dělat cokoli,

with love Karol

Share:

8 Comments

  1. Diana Kaletková
    Září 17, 2016 / 1:20 pm

    Děkuji moc za článek. Právě prožívám asi naprosto stejné období, kdy jsem na jaře měla naprostou disciplínu a jedla jen připravené jídlo, krabičky. Pak přišel letní vztah a nyní se cítím strašně, necvičím a jm špatně. Chci tím ale říct, že ikdyž se necítím dobře, nebyla jsem nidky šťastnější a nevím, co je dobře a neustále balancuji na hraně. Poradíš mi, jak z toho nebo jak se nestresovat, že mám deko navíc? Díky moc za tvou upřímnou reakci. Miss Diana

    • Karolina Sramlova
      Září 19, 2016 / 9:03 am

      Ahoj Diano, děkuji moc za reakci na článek, já asi nejsem ten pravý člověk na radu, ale když to řeknu opravdu upřímně – záleží jen a jen na tobě, jak se budeš cítit. Pokud jsi šťastná, nic na tom neměň (tělo se ti samo odmění tím, že deko shodíš a budeš ještě více happy). Přeji vám, aby láska vydržela i na podzim :* Love Karol

  2. Johana
    Září 18, 2016 / 10:32 pm

    Kde se prosím dá zapsat na podobnou yogu? Vypadá to výborně a ještě lépe se to určitě cvičí! Děkuji předem za odpověď!

    • Karolina Sramlova
      Září 19, 2016 / 9:05 am

      Ahoj Johano, asi už moc hodin nebude, se obávám, ale já jsem byla na Střeleckém Ostrově, odkud jsme vyjeli směrem na Hrad a zpět jsme si zacvičily. Bylo to skvělé a rozhodně doporučuji! Když ne nyní, tak na přes rok. Hezký den, love Karol

  3. Zuzana
    Září 19, 2016 / 10:46 pm

    Karol přidáš do cvičení i nějaký tipy jak třeba cvičit? Často mluvíš o tom jak chceš něčeho dosáhnout ale já bych se chtěla dovědět jak na to třeba. Anglicky moc neumim takže cvičení jedu spíš podle našich a tady sem ještě nic takovýho nenašla. Diky

    • Lenka
      Září 24, 2016 / 11:23 am

      Já mám stejný dotaz. Cviky by mi bodly 😀 jsem teď dost vypasená 😀 Léňa

      • Karolina Sramlova
        Říjen 4, 2016 / 11:31 pm

        Ahoj Leni, urřitě nejsi nebo to neříkej (protože já se tak cítím taky) a doufám, že sis to období jezení všeho užila. Já jsem zpet v tréninku a jestli vám videa a tutorialy pomohou, ráda je udělám! Love Karol

    • Karolina Sramlova
      Říjen 4, 2016 / 11:30 pm

      Ahoj Zuzko, jasně, je to v plánu, jen času na kvalitní materiál je málo, ale už se těším až na to opravdu najdu čas! Jinak dobrý point, že českého moc nic není a pracuje se na tom a vypadá, že byste to ocenili, což moc cením já! Slibuju v říjnu ( a sliby se mají plnit) Love Karol

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *