STAY FIT

Když jsem před téměř dvěma roky zakládala členství ve fitku, myslela jsem si, jak se moje povolené části na těle promění v pevné a zhubnu na objemu. Jenže se stal opak. Moje tělo se zděsilo, začalo ukládat tuk a zároveň mi narostly svaly. Začala jsem přibírat. A byla nešťastná. Členství jsem proto ukončila, šla na testy se štítnou žlázou, která mě trápí a řekla si, že posilování není nic pro mě. Dlouho jsem přemýšlela nad tím, jaký typ cvičení je pro mé tělo vlastně nejvhodnější. Pohyb mi totiž chyběl a při představě, že se ve dvaadvaceti neohnu ani k nohám, mi bylo zle. Proto jsem začala pátrat. A nakonec jsem na nejvhodnější způsob cvičení přišla díky New Yorku. A dost nečekaně!

Asi si teď musíte klepat na čelo a říkat si, co jsem si to kde přečetla… Nicméně jde o tak obyčejnou věc, že jsem z ní nadšená a chci se o ní podělit právě s vámi.

Jde totiž o prachobyčejnou chůzi! V New Yorku jsme totiž denně nachodily přes dvacet kilometrů a já už čtvrtý den kupovala o velikost menší jeany. Řekla jsem si tedy, že se nebudu nutit do běhu ani ničeho příliš silového a začnu svému tělu dávat, co mu chybí – pohyb&protahování!

Každé ráno proto nařizuji budík o hodinu dříve, obouvám běžeckou obuv, sportovní legíny, funkční prádlo, sluchátka a vycházím. Rychlou chůzí obcházím park a poté se vracím domů, kde si dávám horkou sprchu. Pět kilometrů je po ránu mé minimum. Svůj výkon poté kontroluji na náramku od Huawei Wearable, který moniturije mojí aktivitu – počítá kroky, ušlou vzdálenost a zaznamená průběh mého pohybu. Je super, že mám hned zpětnou vazbu a vím, zda příště můžu ubrat nebo mám naopak přidat.

Náramek jsem se navíc naučila nosit i během delších procházek po městě nebo mimo něj – jako třeba dnes v Liberci!

A protože si myslím, že jenom rychlá chůze nestačí, hledám studio, kde se cvičí kvalitní jóga, abych mohla s Kristý rozjet #yogachallenge! Máte nějaký tip? O co půjde se dozvíte brzy! Já se už moc těším, až se budu moc podělit o své nové zážitky a zkušenosti!

A jaký je váš typ cvičení?

With love Káťa

Share:

8 Comments

  1. Terka Horakova
    Říjen 29, 2016 / 3:59 pm

    Tak jestli ti tp hubnuti jde tak rychle, tak gratuluju. Ja pro kilo hubnu mesic:/
    Ale clanky z New Yorku byly skvely!

    • Katerina Pifflova
      Listopad 4, 2016 / 11:24 am

      Myslím, že je to tím, že jsem hoooodně dlouho nic nedělala. Přeju ti, ať to jde i tobě od ruky! 🙂 a moc ti děkuju!!

  2. Zuzana
    Říjen 29, 2016 / 9:19 pm

    Kačko, boží tip pro nás neběžce. Díky! Určitě to zkusím!!! Možná, že by mi po letech prošel doma pes?:D

    • Katerina Pifflova
      Listopad 4, 2016 / 11:25 am

      Také jsem to Zuzi zkoušela, no neuspěla jsem 😀 Snad to alespoň u tebe vyjde! 🙂 Držím palce a chůzi zdar!

  3. Romča
    Listopad 1, 2016 / 9:59 am

    Já určitě chůzi také vyzkouším, protože běh není nic pro mě. Těším se na vývoj tvého cvičení 🙂

    • Katerina Pifflova
      Listopad 4, 2016 / 11:25 am

      Já běh přímo nesnáším, tak s tebou soucítím 🙂 Děkuju ti mockrát.

  4. Mirka
    Listopad 2, 2016 / 10:40 am

    Katko, mohu potvrdit tvá slova! Já chodím denně na tři procházky s pejskem a mohu si díky tomu dopřát všechny možné prasárky. Chůze je nejlepší pohyb pro tělo i mysl =)

    • Katerina Pifflova
      Listopad 4, 2016 / 11:26 am

      Jsem ráda, že to má vyzkoušené i někdo další. Tak tedy hodně sil na cestách :))

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *