ČAS NA SMOOTHIE

Jaro (snad už) ťuká na dveře a já jsem se rozhodla vám napsat článek o tom, co nejraději snídám, svačím nebo obědvám. Pořád totiž mluvím o tom samém a to je S-M-O-O-T-H-I-E. Lehké jídlo, které mě alespoň trošku hází do travel modu, protože jsem ho doteď měla spojené s pobytem u moře a s jídlem po běhání nebo surfování.

Zima je už tak trošku dlouhá a tak jsem se jí rozhodla maličko zkrátit a oblíbila si ranní jídlo v podobě ryze letního smoothie. Samo o sobě není žádnou novinkou, ale já jsem si v něm našla novinku alespoň pro mě a to v podobě Many, krerá tvoří základ mojí každodenní snídaně.

Slyšeli jste o Maně? je to drink, o kterém si více můžete přečíst již v mém podzimním článku. Obsahuje veškeré živiny a je pro mě skvělým pomocníkem v mém rychlém týdenním režimu a to buď ráno nebo kdykoli během dne.

Jak tedy na smoothie podle With love Karol?
Polovina drinku Mana
Hrst borůvek a malin
Voda a navrch ještě pár borůvek nebo třeba Chia semínka / kokos nebo třeba granátové jablko.

Snídaně je základ dne, alespoň pro mě, a nejlépe chutná po cvičení nebo po běhu a hlavně vás krásně a zdravě zasytí.

Dobrou chuť a hezký den,

With love Karol

 

Share:

1 Comment

  1. Únor 22, 2017 / 5:30 pm

    O Maně měli prezentaci moji studenti a dost mě zaujala. Někdy mám dny, kdy bohužel nezbývá moc času na přípravu jídla a nutričně bohatý drink zní docela pohodlně. Co mi dávali ochutnat, docela se to dá. Akorát se prý liší Mana verze 3 a 4 co do slanosti 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *