JAK NA UNAVENÉ OČI?

Jistě mi každý pracující potvrdí, že po celém týdnu u počítače jsou oči podrážděné, unavené a kolikrát i nateklé. Já se s unavenýma očima budím téměř denně, jelikož na počítači pracuji často do noci. Naštěstí mám ale plno osvědčených tipů, díky kterým je za chvilku probudím a dodám jim energii pro další den. Chcete je slyšet?

Zchlaďte se hned po ránu

Hned po ránu si obličej opláchnu studenou vodou, abych se probudila a zároveň zchladila napuchlé oči. Studené totiž na takový problém krásně funguje, a i proto svůj oční krém nechávám v lednici. Osvěžující gel od Lancome má navíc kovové masážní kuličky, které oční okolí probudí a hezky stáhne. Krém nanáším v malém množství, opravdu bohatě postačí dvě kapičky pod každé oko. Důležité je také dbát na to, aby se produkt nedostal do očí, mohl by nás totiž poté pálit a udělat spíše neplechu než užitek. Krém nanášejte těsně pod obočí a na kruhy pod očima tak, aby se nedostal k řasám.

Kapky jako nutná pomoc

Když nezabere chlad a krém, pak používám kapky Visine na unavené oči. Do každého oka kápnu jednu kapku a nechám oči chvíli zavřené. Během pár minut pak přichází úleva. Oči nejsou červené a nepálí.

Zelený čaj pro energii i napuchlá víčka

Kdo si k snídani rád dělá čaj, jistě ho potěší, že ten zelený redukuje otoky a pomáhá s prokrvením. Je totiž plný antioxidantů a kofeinu. Jakmile čaj vypijeme a probudíme se jím, použité sáčky aplikujeme na oči a necháme 15 minut působit. Já často vylouhované sáčky dám na pár minut do lednice, aby zchladly a účinek byl o to lepší. Kromě zeleného čaje skvěle působí například i heřmánek. Pomáhá samozřejmě i okurka, která však musí být pořádně vychlazená. Fajn fungují také vychlazené čajové lžičky, které na očích necháváme po deset minut.

Korektor jako záchrana

A pokud se i přes všechny tyto rady stále necítíte dobře, zachrání vás korektor. Já se zamilovala do Teint Idole Ultra Wear od Lancome, kterého stačí opravdu maličko. Produkt rozetřu štětcem a poté lehce zapudruji. Efekt prozářených očí mi poté vydrží celý den.

Samozřejmě nesmíme zapomenout na to, že nejdůležitější je spánek. A tak alespoň jeden večer v týdnu zavřete notebook o hodinu dříve a jděte do peřin.

With love Káťa

Share:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *