JAKO PRINCEZNA NA HRÁŠKU

 

V posledních týdnech mě hodně trápí únava. Ačkoli jsem normálně absolutní milovník spánku a zaberu během vteřiny, více než tři týdny se převaluji a neumím tvrdě usnout. Je to především tím, že jsem po operaci, která mi nedovoluje ležet zcela komfortně. A i když se tomu nechce věřit, k něčemu to je dobré. Přišla jsem totiž na několik triků, které v tyto chvíle zabírají.

Zahřejte tělo i mysl

Není nic více uklidňujícího než horká vana s bombou do koupele od Lush. Horká voda navíc rozšiřuje cévy a uvolňuje svaly. Uleví vám tedy i po náročném dni a fyzické zátěži. Během koupele se navíc rozšiřují póry, pokožka se krásně vyčistí a kosmetické přípravky se poté lépe vstřebají. Vy tak budete mít příjemný pocit a s radostí ulehnete do postele.

Zklidněte se živly

Na tuto metodu mě přivedl můj kamarád Adam, kterému jsem si stěžovala, že jsem už více než dva týdny pořádně nespala. Podivil se nad tím, že jsem vyzkoušela snad všechno – až na relaxační hudbu. A tak mi během minuty poslal svůj nejoblíbenější relaxační playlist. Světe div se, vážné to zabírá! Nejvíce mi sedí zvuk deště. Od mala jsem milovala ležet v posteli během přeháněk a dešťů a poslouchat bubnující kapičky.

Jako od maminky

Když jsem byla malá a nemohla jsem spát, mamka mi dělala horké mléko. Říkala, že když si lehnu do postele, budu vnímat, jak se tělo pomaluju uvolňuje a do toho usrknu horké mléko, během chvilky se mi začnou klížit oči. A stejně jako ve všem, ani v tomhle se máma nemýlila. Možná je to jen placebo efekt, kdo ví, ale rozhodně mi to zabírá.

Pročtěte se k únavě

Jednou z nejlepších a mých nejoblíbenějších metod je čtení. Nejenom, že se konečně donutít dočíst rozečtenou knížku nebo začít číst nové příběhy, ale také krásně unavíte oči a víčka vám začnou pomalu klesat. Po chvíli jste unavení a jediné, po čem toužíte, je spánek.

Jedním z nejdůležitějších bodů je však psychická pohoda. Jakmile je tělo vystaveno stresu, nedokáže se uvolnit a je neustále v pozoru. Pokud tedy procházíte zátěžovým obdobím, zkuste se hodinu před spánkem něčím rozptýlit. Ať už to bude pozitivní hovor s kamarádkou nebo nějaké komedie, musíte si přivodit lepší myšlenky. Přeci jen, psychika dělá nejvíc!

With love Káťa

 

Share:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *